Marketing i reklama
Wiemy, czym różni się ATL od BTL. Rozumiemy branżę marketingu, reklamy i promocji – nasi prawnicy pracują dla niej od kilkunastu lat. Do naszego doradztwa pochodzimy kompleksowo, uwzględniając wszystkie obszary prawa, które mają znaczenie dla realizacji akcji promocyjnych, kampanii reklamowych, eventów czy współpracy z influencerami. W unikalny sposób łączymy kompetencje w obszarze własności intelektualnej, ochrony danych osobowych, konkurencji i konsumentów, podatków oraz nowych technologii. Uwzględniamy też przepisy sektorowe, samoregulację branżową i wymogi dostawców kluczowych usług, takich jak serwisy społecznościowe czy media.
Obsługa agencji reklamowych i działów marketingu
Prawnicy ftl posiadają bogate doświadczenie wynikające z wieloletniej, bieżącej obsługi agencji marketingowych, fulfillment house’ów i działów marketingu przedsiębiorstw z różnych sektorów (w tym FMCG, finansowego czy motoryzacyjnego). Nasi eksperci uczestniczyli w kompleksowej obsłudze prawnej setek promocji B2B i B2C, w tym wielu rozpoznawalnych programów lojalnościowych, loterii promocyjnych i konkursów. Posiadamy też unikalne kompetencje w zakresie opiniowania reklam i materiałów promocyjnych pod kątem zgodności z prawem i samoregulacją branżową.
Promocja i reklama produktów sensytywnych
Wspomagamy Klientów naszą ekspercką wiedzą i praktycznym doświadczeniem w zakresie prawnych ograniczeń reklamy i promocji (np. napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, żywność, leki OTC, gry hazardowe). Posiadamy też kompetencje w obszarze promocji i reklamy kierowanej do szczególnie chronionych grup odbiorców (np. dzieci i młodzież).
Współpraca z celebrytami i influencerami
Doradzamy influencerom i ich partnerom biznesowym w wypracowaniu optymalnego modelu współpracy. Posiadamy unikalne doświadczenie w obszarze komercjalizacji prawa do wizerunku oraz negocjacji kontraktów reklamowych z udziałem znanych osobistości.
Hazard
Zapewniamy kompleksowe doradztwo w zakresie gier hazardowych. Posiadamy praktyczne doświadczenie wynikające z obsługi prawnej licznych ogólnopolskich loterii promocyjnych, w tym reprezentacji Klientów przed organami Krajowej Administracji Skarbowej. Weryfikujemy również mechanikę akcji promocyjnych pod kątem ryzyka uznania za grę losową. Przeprowadzamy też dedykowane szkolenia z zakresu gier hazardowych.